loading

#ZOSTAŃWDOMU

 


 

W trosce o Państwa bezpieczeństwo ze względu na szybko rozwijającą się sytuację związaną z koronawirusem (COVID-19) przygotowaliśmy następujące udogodnienia:

✔️Dostępny dla każdego płyn dezynfekujacy oraz rękawiczki jednorazowe

✔️Osłony zabezpieczające przy stanowiskach serwisu i sklepu

✔️Bezpłatne OZONOWANIE auta dla każdego klienta AutoWoli

✔️Oznaczone strefy bezpiecznej odległości

✔️Instrukcje mycia rąk

✔️ Wszystkie formalności jesteśmy gotowi realizować zdalnie: telefonicznie, w formie połączenia video, mailowo.

 

Naszym nadrzędnym celem jest troska o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, a także naszych pracowników. Liczymy na Państwa zrozumienie.

 

 

Godziny otwarcia:

Salon:

poniedziałek – piątek 10:00-18:00

sobota 9:00-14:00


Serwis  | Części Zamienne

GODZINY  SERWISU I CZĘŚCI ZAMIENNYCH POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN!

 

 


 

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji:

od poniedziałku do piątku 7:00-20:00
sobota: 8:00 – 15:00

ZADZWOŃ - 22 533 11 11

 


 SALON

Jeśli jesteś zainteresowany/a zakupem nowego Opla zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą SAMOCHODÓW OD RĘKI lub do skorzystania z KONFIGURATORA.

Posiadamy duży wybór samochodów zarejestrowanych (są to auta nowe, zarejestrowane na dealera, bez przebiegu) – sprawdź nasza ofertę OTOMOTO

 


 SERWIS

Informujemy, że dla Państwa wygody i bezpieczeństwa godziny pracy naszego serwisu pozostają bez zmian.

 

W naszym serwisie mogą przebywać max. 2 osoby z zachowaniem odstępu 1,5 metra  - dodatkowo nasi pracownicy są odizolowani bezpiecznymi osłonami od klientów

 

Nasze Biuro Obsługi Klienta dba, aby zachowane były odpowiednie odległości pomiędzy wizytami, a kontakt z innymi klientami ograniczony do minimum. Bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie wizyty serwisowej oraz punktualność.

Jeśli Państwa osobista wizyta w serwisie nie jest konieczna zachęcamy do skorzystania z BEZPŁATNEJ usługi DOOR-TO-DOOR.

DOOR-TO-DOOR KROK PO KROKU:

  1. Umówienie wizyty w naszym Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta: 22 533 11 11
  2. Odbiór auta ze wskazanego adresu - kierowca uzupełnia protokół przekazania pojazdu oraz dane kontaktowe klienta: telefon oraz email (niezbędne do dalszej obsługi wizyty serwisowej)
  3. Po zakończonej naprawie doradca obsługujący wizytę wysyła do klienta fakturę proforma oraz kontaktuje się telefonicznie omawiając z dokument.
  4. Opłacenie faktury przelewowej – już niebawem dostępna będzie dostępna również opcja płatności kartą u kierowcy przy odbiorze auta. Dla zachowania zasad bezpieczeństwa ograniczamy płatność gotówką.
  5. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu, kierowca przywozi auto wraz z ostateczną fakturą oraz raportem oceny technicznej (ROT)

 


CZĘŚCI ZAMIENNE

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego >>>KLIKNIJ TUTAJ<<<

Jeśli nie znalazłeś produktu którego szukasz napisz do nas wiadomość na adres sklep@autowola.pla my dodamy go dla Ciebie.

Wszystkie koszty przesyłki obniżyliśmy o 50%

 


 UBEZPIECZENIA

Zbliża się koniec ważności Twojej polisy? Skontaktuj się z naszym działem ubezpieczeń. Wszystkie formalności możesz załatwić bez wychodzenia z domu!

Kontakt do działu ubezpieczeń: 22 573 70 08

 

 

 

Kontakt

Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez podmioty oraz na zasadach wskazanych w Oświadczeniu o ochronie prywatności.

Informacje na temat przysługujących Państwu uprawnień oraz nasze dane kontaktowe znajdują się tutaj.
Do góry