DOOR-TO-DOOR
Nie musisz już tracić czasu na dojazd do serwisu oraz oczekiwanie na wykonanie usługi, która przy dodatkowych naprawach może się wydłużyć.
Usługa DOOR-TO-DOOR dla klienta indywidualnego!
Nie musisz już tracić czasu na dojazd do serwisu oraz oczekiwanie na wykonanie usługi, która przy dodatkowych naprawach może się wydłużyć.
Wizyta w serwisie bez wychodzenia z domu?
Jak? To proste!
DOOR-TO-DOOR KROK PO KROKU:
- Umówienie wizyty w naszym Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta: 22 533 11 11
- Odbiór auta ze wskazanego adresu - kierowca uzupełnia protokół przekazania pojazdu oraz dane kontaktowe klienta: telefon oraz email (niezbędne do dalszej obsługi wizyty serwisowej)
- Po zakończonej naprawie doradca obsługujący wizytę wysyła do klienta fakturę proforma oraz kontaktuje się telefonicznie omawiając z dokument.
- Opłacenie faktury przelewowej – jest dostępna również opcja płatności kartą u kierowcy przy odbiorze auta. Dla zachowania zasad bezpieczeństwa ograniczamy płatność gotówką.
- Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu, kierowca przywozi auto wraz z ostateczną fakturą oraz raportem oceny technicznej (ROT)
Jaki jest koszt usługi door-to-door?
OD 16 MARCA DO ODWOŁANIA USŁUGA
DOOR-TO-DOOR
JEST BEZPŁATNA DLA KAŻDEGO KLIENTA!
Zryczałtowany koszt usługi transportu samochodu od / do klienta:
- 60 zł na terenie Warszawy -
- Bezpłatnie - jeżeli faktura za usługi wykonane w naszym serwisie przekroczy kwotę 600 zł brutto
Styczeń,
Luty,
Marzec,
Kwiecień,
Maj,
Lipiec,
Czerwiec,
Sierpień,
Wrzesień,
Październik,
Listopad,
Grudzień